Ana içeriğe atla

Sen bilirsin 

Yazılı iletişimde 'Sen bilirsin', diye gelen son cevaplardan hiç hoşlanmam. Acaba bundan hoşlanan var mıdır? Adama sorsam niye böyle bir cevap verdin diye canım ne dedim ki? bunun nesi kötü ki ? diye savunmaya geçer bir de.  yani çok pardon ama yazılı iletişimde sen bilirsin diye cevap vermek bence iletişim adabına terstr. Resmi bir yazışmada, siz bilirsiniz veya sen bilirsin de bakalım.
 adama gününü gösterirler.

Sen bilirsin demenin zamanı değil yeri vardır.

öncelikle şunu belirtmek isterim ki. Eğer yazılı iletişimde kendini ifade etmede çok iyi değilsen hiç yazıyla iletişime girme direkt sesli iletişimi kurur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Full Kadınsı Pasif kılsız izmir gay ve CD ler pek rövanşta 😘

Hayatım herkes pasif kılsız izmir gay veya full kadınsı izmir gay arıyor. Yani bizim ülkenin algısından mı yoksa erkeklerimizin erkekliğinden mıdır nedir 😅🤣 full kadınsı ve parlak pasifler genel anlamda daha şanslı. E ne diyelim zevkler renkler tartışılmaz. Hayatım bence Angels uygulamasını indir ve hemen full pasif kadınsı kılsız pas parlak izmir gay bul https://play.google.com/store/apps/details?id=com.angelsturkiye.com.app&rdid=com.angelsturkiye.com.app http://dlvr.it/SbB5X4

İzmir aktif gay pasif gay

Merhaba İzmirli... İzmirin havasıyla kızana güven olmaz derler :) peki aktifine pasifine güvenilir mi ? :) Aayyy butlarca gullüm diye... Kahpe seni.. Kız fingirdek şaziyeler ben madi bir lubunyayım .:) pasiflere bur madilik lıkışıyorum anne... Full aktif erkek ise ahhh tüm kadınlığım onları olsun... Neyse zevzeklik bir yana bu bloga artık bir iki konu ekleyim dedim dikkatni çekmek üzere... ve ilk giriş yazım aktiflik ve pasiflik meselesi olcek...  Şimdi bununla ilgili 3 4 farklı yazı yazdım. üçünün de güllüm tonu farklı hele ki wordpress blogdaki yazı apay ayrı gullüm. Tüm yazıların sonunda bu linke ulaşacaksın  https://www.lgbtarkadaslik.com/2021/01/escinsellikte-aktif-pasif-nedir.html  hiç merak etmeyin bilmediğiniz şeyler değil. Ancak bazılarının bilmediği detaylar olabilir. Ve çok çarpıcı detayşara yer verdim... Ancak... Bize biraz gullüm ver diyorsanız yukarıda linkini verdiğim yazıya but gullüm diğer yazılardan sonra ulaşmanızı tavsiye ederim. Bu yüzden alttaki lin...

Altın kaymaklı tikveşli

Altın kaynaklı tikveşli… Ay böyle bir reklam vardı ne oldu ona… İyi mi hayatta mı 🤣 Altın daşşaklı sikveşli… al kız kahpe oku bunu da 🤣 http://dlvr.it/SYd6Vz